Sunday, July 4, 2010

Hotlanta

It's hot today and we all are tired of moving and unpacking. But we are down to the last two boxes after days of hard work. The house is great and we even got back online after 6 days of hassling with the cable company. Annoying to the point of ridiculous, but a technician finally came by the morning of 4th of July and reconnected us back to our independence. Happy 4th!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ralph McGill Blvd NE,Atlanta,United States

1 comment:

  1. Hoi Gabriella,
    Vandaag kan ik niet in slaap komen, benauwd en warm. Dan even achter mijn PC. Jullie nieuwe home ziet er wel heel,heel anders uit dan het vorige, maar dat maakt het juist spannend. Weer een ander deel van Atlanta en weer nieuwe ervaringen. De foto's geven een eerste indruk, maar ik ben benieuwd hoe het er in werkelijkheid uit ziet(in september?) Het midzomerfeest van Jacob van Lennep was geweldig, ik heb er van genoten. Ben benieuwd hoe de trip van Jeroen gaat uitpakken, spannend hoor. Jullie druivenstokken doen het goed in Breda, d.w.z. veel blad maar nog geen druifje te zien. Komen die in September? Afwachten maar! Morgen ga ik naar Paula in Tilburg en neem een stick mee voor de foto,s van mijn keramiek. Ik ga proberen ze naar je door te zenden. Oké, dikke kus en tot gauw. Marianne.

    ReplyDelete